Wat te doen als je een zwevende

Kappersdiploma

 

Zwevend op de wolk van hoop, zouden sommigen zeggen dat myometer misschien niemand minder is dan het kappersdiploma. zwevend op de wolk van hoop, zegt het dat ik een beetje kan oefenen.

We zijn allemaal snel geneigd te grijpen wat we zien. Als iemand uit een schijnbaar normaal uitziende kapsalon stapt en achter een kapperszaak aanloopt, zou de natuurlijke neiging van de toeschouwer zijn om te beginnen watertanden. Estee Lauder ging zelfs zo ver te beweren dat ze de voorkeur gaf aan het comfort van een kapperszaak omdat ze zich daar meer op haar gemak voelde. En, voegde ze eraan toe, het was een kapperszaak.

Het is moeilijk voor te stellen dat een vrouw van 60, zelfs nog maar enkele jaren geleden, een van de grootste kapperszaken en salons van het land zou binnenstappen voor een gewone knipbeurt. Ze zou haar gewone kapsel hebben gehad, plus een extra kapsel. Hoewel we niet kunnen zeggen dat ze in haar huis zou wonen, zou ze zeker comfortabeler zijn dan sommige vrouwen die kilometers moeten reizen om hun haar te laten knippen.

het inrichten van je kapperszaak

en label

Om te beginnen kun je je klanten voor en tijdens hun afspraak maar beter veel vragen stellen. Wat willen ze? Waarom willen ze het? Is het iets dat ze voor altijd willen? Ten tweede, kun je beter uitleggen wat de vereisten van de stijl zijn. Wat hebben ze nodig? Hoe lang gaat het duren? Hoeveel kost het? Moet ik nog iets anders doen? Als er andere kappers zijn, waarom weet zij daar dan niets van? Als ze het me niet vertelt, ga ik er toch heen. ten derde moet je je klanten inlichten, en uitleggen wat er van haar verlangd wordt.

Hoe de snede wordt gemaakt

Zoals eerder gezegd, wilt u goed overleg met uw cliënten voor en tijdens de gesprekken. Maar dat is niet genoeg, althans voor sommigen van hen. Je moet hun haar, gezicht en lichaamstaal controleren om te zien of ze er ontspannen over zijn. Dit is niet moeilijk als je communiceert met je klanten.

Je moet de reacties van de mensen rondom je in de gaten houden om te zien of ze waarderen wat de kapper doet. Het wordt een nachtmerrie als je plots beslist om hen bevelen toe te blaffen via de intercom. Maar daarmee los je het probleem niet op. Vervolgens moet je observeren hoe de persoon beweegt, of hij gespannen is, blij, of met zijn pols zwaait. Het is gemakkelijk om alleen al aan iemands lichaamstaal te zien dat hij zijn bril niet op heeft. Of als ze glimlachen op een manier waaraan je kunt zien dat ze nep zijn.

Wat te doen?

Kijk een tijdje naar de mensen om je heen en leer wat voor lichaamstaal je kunt waarnemen. Het is ook nuttig om te leren of de persoon zijn bril op heeft of niet. Het zou nog beter zijn als u een tijdje kon observeren, want dan zou u weten of ze hun bril wel op hebben. U kunt ook andere mensen vragen wie zij kennen met oogproblemen.

Het is een hoop voor andere mensen die aan dit probleem lijden. Dat ze eindelijk zullen inzien dat dit een ernstig probleem is en dat ze professionele hulp nodig hebben. Helaas kan het zijn dat jij degene moet zijn die hun ogen redt.

Deze hele situatie heeft me verdrietig gemaakt. Ik kan er niets aan doen en het is zeker een les die ik beter moet leren. Ik wou dat er een andere manier was dan de manier die ik nu besef.

Hoewel ik een Timeline-ijzer ben, heb ik Professionele slapeloosheid gelezen en besloot een aantal van de suggesties die ze daar deden uit te proberen. Ik ben momenteel aan het lezen en zal u verslag uitbrengen.

Het is leuk om te lezen over dingen die me helpen beter en gelukkiger te slapen. Hopelijk vindt u dit artikel ook informatief en leerzaam.

 

LEES MEER: 

This entry was posted in verzorging. Bookmark the permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *